Podpora našeho software
U software je velmi důležitá stabilita, ergonomie a intuitivní ovládání. Uživatelé musí mít možnost většinu věcí nastavit bez nutnosti kontaktovat podporu a to se nám snad daří. Při vývoji klademe velký důraz na stabilitu software , snažíme se zdokonalit hlídání aktuálních verzí a stavu databáze. I přes všechny naše vychytávky občas některého z našich techniků potřebujete a pak je naší povinností zajistit, aby bylo spojení dostupné a spolehlivé.
Dostupnost HOT LINE
Naše zákaznická podpora je dostupná i mimo pracovní dobu. Pokud máte problém, který nesnese odkladu, můžete zatelefonovat na kontaktní číslo podpory a systém vás přesměruje na někoho z techniků. Ten zajistí řešení vašeho problému.
Problém řešíme okamžitě
Když zavoláte na naši podporu systém vám nabídne spojení přímo na mobilní telefon některého z techniků, ten váš problém vyřeší nebo zajistí postup tak, aby byl co nejrychleji řešený. Pokud aktuálně řeší jiný problém, ozve se vám zpět.
Systém Helpdesku
Potřebujete pomoct s reinstalací, chcete si objednat konzultaci nebo školení? Byla přetížená linka a potřebujete nám sdělit svůj problém? Využijte náš Helpdesk, na emailu podpora@altisima.cz provozujeme interní systém, který založí úkol pro naše techniky, vy můžete sledovat jeho plnění a dobu reakce.
HELPDESK je nově dostupný i na našich webových stránkůch https://altisima.cz. V horní části klikněte na ikonu Podpora a napište nám svůj problém. Stránky si vás budou pamatovat i pro příští zadání helpdesku.