Modul internetových objednávek e-Jídelníček zajišťuje hlavně uživatelské pohledy přihlášek a odhlášek společně s přehledy. Jeho důležitou součástí je i admin zóna jídelen, které ho využívají. Už teď mohou naši zákazníci využívat mnoho funkcí, které jim usnadní komunikaci se strávníky nebo jejich rodiči, mohou aktualizovat informace o svojí jídelně nebo vyhledávat v rejstříku strávníků.
Přihlášení do administrace
V současnosti přihlášení zajišťuje JídelnaSQL, pro zabezpečení vstupu na stránky je nutné použít data, která jsou uložená přímo v databázi JídelnySQL. Pro vstup do administrace použijte menu Data pro AJS a následně tlačítko Administrace. V internetovém prohlížeči se vám otevře stránka s admin zónou.


Nastavení a správa údajů
V hlavní obrazovce nastavení můžete vyplnit všechna pole s údaji o vaší jídelně a uživatelé to uvidí ve svém rozhraní e-Jídelníčku. V dolní části možnost napsat zprávu, která se bude zobrazovat na panelu strávníka v uživatelském účtu e-Jídelníčku.

Vyhledávání strávníků a uživatelů
Velmi důležitou funkcí je možnost vyhledávat mezi strávníky. Po rozkliknutí detailu se vám nabídnou záložky s možností náhledu na strávníka, vidíte uživatele, kteří ho mají přiřazeného ke svému účtu a můžete odeslat týdenní přehled.

Odesílání e-mailu s informacemi
Mnohdy vznikne potřeba oslovit všechny strávníky s nějakou důležitou informací. Z tohoto důvodu jsme do administrátorského rozhraní implementovali možnost odeslat zprávu, která přijde do e-mailu všem uživatelům, kteří mají strávníky na vaší škole.