V roce 2019 jsme do našeho modulu internetových objednávek implementovali několik nových vlastností. Při jejich přípravě jsme se inspirovali požadavky našich zákazníků, kteří chtěli zjednodušit komunikaci mezi strávníky (jejich zástupci) a svou jídelnou. Hlavním hlediskem při přípravě těchto vlastností byla úspora času našich zákazníků při zpracování agendy stravování s využitím moderních technologií, které jsou v současnosti k dispozici.
Platba stravného
V nové verzi jsme chtěli zamezit chybám při zadáváním špatného variabilního symbolu nebo čísla účtu jídelny, proto jsme vše zobrazili v kartě strávníka. Navíc jsme přidali zobrazení QR kódu, který po načtení do bankovnictví strávníka vyplní správně údaje o platbě. Došlá platba tak bude bez chyb a zjednodušuje se párování došlých plateb do programu.

Částku k platbě zatím vyplňujeme jako definovanou, ale do budoucna počítáme s implementací inteligentního výpočtu a započítáním aktuálního stavu konta strávníka.
Týdenní reporty
e-Jídelníček zobrazuje informaci o stavu konta a odběrech jídel. Kontrola vyžaduje pravidelné přihlášení do aplikace a to mnoho rodičů nedělá. Zvláště u starších dětí nechávají objednávku jídla na svém dítěti a nemají tak přehled o docházce na obědy a stavu konta.
Z tohoto důvodu jsme v nové verzi umožnili odesílání týdenního přehledu stravování. Strávníci a jejich zástupci pravidelně, každou neděli dostanou mailem informaci o:
Stravování v uplynulém týdnu
Zobrazí se název menu a stav jestli bylo jídlo odebráno čipnutím nebo ne. Jídlo se označí jako odebrané i při odběru na termínálu Žolík.
Přehledu objednaných jídel v budoucnu
Zobrazí se název menu, které má strávník přihlášené, na každý den v příštích dvou týdnech.
Stavu konta
Stejně jako po přihlášení do e-jídelníčku se zobrazí stav konta, údaje pro platbu a QR kod pro okamžitou úhradu stravy.
Zprávy z jídelny
e-Jídelníček nově umožňuje oslovit e-mailem všechny registrované uživatele, kteří mají přidaného aktivního strávníka. V rozhraní administrace snadno napíšete e-mail a jedním klikem ho odešlete všem strávníkům (jejich zástupcům).

Tento nástroj můžete využít pro hromadné zveřejnění nějaké změny ve vaší jídelně. V době uzavření škol takto oslovovali své strávníky většina našich zákazníků a odeslali desetitisíce e-mailů.