Objednávkový kiosek jako součást stravovacího systému je často umístěn v místě jídelně nebo na chodbě před jídelnou. Dříve to byl nejpohodlnější způsob odhlášky nebo přihlášky stravy. Při jejich vývoji jsme kladli důraz na odolnost konstrukce, kvalitu dotykového displeje a konstrukci umožňující montáž bez viditelných kabelů. Intuitivního rozhraní software Objednávka má mnoho funkcí, které strávníkům usnadňují práci s aplikací.
Nové trendy objednávek
U mnoha nových realizací se s objednávkovým kioskem nepočítá. Dostupnost a rozšíření výhodných datových tarifů pro mobilní zařízení a možnost využívat mobilní aplikace, přenáší tíhu objednávek hlavně na e-Jídelníček. I na stávajících instalacích, kde objednávkový kiosek využívají, sledujeme, že procento objednávek prostřednictvím e-Jídelníčku stále stoupá. Samozřejmě je to na úkor kiosků. Ještě před deseti lety byl objem internetových objednávek asi 20%, zbytek byly kiosky a ruční přihláška vedoucí jídelny. Dnes je to právě naopak.
Výhody objednávkových kiosků
- Jsou v jídelně, v místě kde se strávník soustředí na jídlo, na jeho konzumaci a také na objednávku.
- Zejména ve školních jídelnách si děti s sebou na oběd nesmí brát mobilní telefon a když odejdou z jídelny, už na objednávku nemyslí.
- Software na kiosku je optimalizovaný na používání i těch nejmenších dětí, které ještě nemají vlastní mobilní telefon.
