Naše teminály pro výdej stravy TT3511, přístupového systému Dorsys a Žolík se při výpadku spojení s databází sami připojí jakmile je výpadek sítě obnoven. Už od roku 2018, kdy jsme přišli s novou generací ovládacího software Terkom označeného jako Terkom NG, využíváme možnost instalace software do elektroniky terminálu. Dotazy, které terminál posílá do databáze minimálně zatěžují komunikaci a spojení s databází může fungovat i přes wifi nebo Internet.
Terminál přístupového systému Dorsys
Přístupový systém je mnohdy provozovaný úplně bez dohledu, proto je důležité, v případě výpadku datového spojení nebo elektrické sítě, zajistit plnohodnotný provoz terminálu. Software Dorsys proto umožňuje fungování v režimu offline i online. Pokud se změnila konfigurace uložená v databázi nebo je potřeba synchronizovat údaje o čipnutí (otevření dveří), software to zajistí vždy po připojení k databázi.
Terminál pro výdej jídla TT3511
Terminál bohužel neumožňuje fungování pokud není připojen k databázi, ale jeho software výborně eliminuje malé kolísání připojení. Na rozdíl od předchozí verze Terkomu, distribuovaného v letech 2012 - 2017, kdy bylo v případě vteřinového výpadku sítě nutné terminál restartovat, naváže Terkom NG spojení sám.
Terminál Žolík
Základem software Žolík je Terkom NG, proto i tento terminál po výpadku datové sítě sám naváže komunikaci a začne fungovat.