Od začátku našeho podnikání stavíme zodpovědný přístup k zaměstnancům, zákazníkům a dalším partnerům na vrchol našeho žebříčku hodnot. Pro naše podnikání je zpětná vazba velmi důležitá, věnujeme velké množství energie jejímu vyhodnocení a nastavení procesů pro zvýšení efektivity práce a zajištění spolehlivosti našich produktů.
Vyvíjíme očima uživatele
Vždy se snažíme o intuitivní ovládání a logické nastavení všech prvků našich programů. Průběžný vývoj softwarových produktů a agilní přístup k vývoji nám pomáhá pružně reagovat na připomínky zákazníků a ostatních uživatelů našeho software. Důkazem toho je několik nových prvků v našem portfoliu, které pomáhají při práci a tím šetří čas našich zákazníků.
Ptáme se
Pravidelně se ptáme na vaše potřeby a snažíme se rozvíjet všechny podněty, které nám poskytujete. I kritická poznámka, některého z našich zákazníků, nás může posunout dál a přinést užitek všem uživatelům našeho software. Možnost odeslání zpětné vazby a kontaktu naší podpory je několik, všechny připomínky nebo nápady zodpovědně zpracujeme a mnohdy implementujeme do software.
Zjednodušujeme procesy podpory
Zákaznickou podporu a servis vnímáme jako velmi důležitou součást našeho podnikání. Máme nastavená pravidla, která zaručují transparentnost a dostupnost podpory našich softwarových produktů.